İş

Seç Market ‘Bayim Olur musun’ fuarına katıldı

Esnaf dostu iş modeliyle öne çıkan Seç Market, İstanbul’da düzenlenen Bayim Olur musun Fuarı’na katıldı. Bayilik modeliyle esnafa birçok avantaj sağladıklarını belirten Seç Market Genel Müdürü Altan Sekmen, “Finansal destek, ödeme kolaylığı, lojistik destek sağlıyor, dijital altyapı sunarak esnafın dijitalleşmesine katkı sağlıyoruz. Pazarlama faaliyetlerini üstlenerek” dedi. Esnafımızın tanıtımını sosyal medya, dijital medya ve televizyon üzerinden yapıyoruz. “Bu kültürel dönüşümü gerçekleştirirken alanında uzman ekibimizle esnafımıza operasyonel olarak rehberlik ediyor, danışmanlık görevi üstlenerek onları modern mağazacılığa dönüştürmeye çalışıyoruz. “dedi.

Perakende bölümünde esnaf dostu iş modeliyle öne çıkan Seç Market, bu yıl 21’incisi düzenlenen Bayim Olur musun Fuarı’na katıldı. Franchising ve markalı bayilik sektörünün oyuncularını bir araya getiren fuarda ikinci kez yer alan market standına ziyaretçiler ilgi gösterdi. Yenikapı’da 30’dan fazla farklı bölümden 100’ün üzerinde yerli ve yabancı markanın katılımıyla düzenlenen fuarı yüzlerce yerli ve yabancı ziyaretçi ziyaret etti. Seç Market iş modeli hakkında bilgilerin verildiği stantta ziyaretçiler fuar boyunca Seç Cafe bölümünde toplandı. Mağazalardan ilham alan tasarımıyla fuarda yerini alan firma, ziyaretçilerin ilgisini çekti.

“BAYİ OLARAK FUAR SANAYİ VE İŞ ADAMLARINA GÜZEL FIRSATLAR SUNUYOR”

Fuarı ziyaret eden Seç Market Genel Müdürü Altan Sekmen, “Sektörümüz için çok değerli olan bu fuara katılmaktan mutluluk duyuyoruz. Bayim Olur musun Fuarı” sektörümüze güzel fırsatlar sunan çok güzel bir etkinlik. yatırımcıları bir araya getiriyor, şirketleri bir araya getiriyor. Burada farklı alanlardan farklı kesimler bir araya geliyor.” “Başarıyı getiren bir bayilik ekosistemi var. Bu bayilik ekosisteminde iş yapmak isteyen, yatırımcı olmak ya da hali hazırda benzer işler yapıp dönüşmek isteyen yatırımcılara, esnafa, iş adamlarına güzel fırsatlar sunuyor. O yüzden çok başarılı bir organizasyon. “dedi.

“MODERN PERAKENDE ÇOK HIZLI BÜYÜYOR”

Türkiye’de gıda perakendeciliği başta olmak üzere perakende sektörünün son 20 yılda çok hızlı bir dönüşüm geçirdiğini belirten Sekmen, “Modern perakendecilik çok hızlı büyüyor. Ülkemizde de son 20 yılda zincir mağazalara yöneliyoruz. modern zincirler olarak adlandırılan modern mağazacılığı temsil eden noktalar çok hızlı büyümeye başladı.Doğal olarak bunun sonucunda perakendenin daha önce çok daha büyük olan klasik kanadı küçülmeye başladı.Ülke ekonomisi açısından baktığımızda buna Bu aslında olumlu bir şey çünkü çağdaş perakende, tüketiciye daha uygun fiyatlı, kaliteli ürünler sunuyor ve ülke ekonomisine katkı sağlıyor.Klasik esnafın ya da klasik pazarın bu büyümesi” Klasik kanallar modern perakendecilerle rekabet etme şansları fazla olmadığı için zor günler yaşıyor. Dolayısıyla perakende sektörü böyle bir ortamda büyümeye devam ediyor. Seç Marketçilik olarak klasik esnafımızın çağdaş esnafa dönüşmesinde önemli bir modeliz. “Bir rol oynadığımızı düşünüyoruz” dedi.

“ESNAFIMIZA AVANTAJ SAĞLIYORUZ”

Türkiye’nin 81 ilinde 2.600’ün üzerinde Seç Market noktasının bulunduğunu söyleyen Sekmen, “Bu bayilerin hepsi kendi işyerine sahip. Yıldız Holding’in çok güçlü tedarik altyapısının yanı sıra esnafa pazarlama ve dijital altyapı desteği de kendi bünyemizde sağlıyoruz. kurumsal kimlik. Esnaf böyledir.” Eğer bir ekosistemin parçası olmak istiyorlarsa onlarla sözleşme yapıyoruz. Bu sözleşme sonrasında mağazalarını Seç Market tabelası altında dönüştüren ve modern perakendeci olma yolunda ilk adımı atan esnaflarımıza bazı avantajlar sağlıyoruz. Öncelikle tedarik çok büyük bir avantaj. Yıldız Holding’in perakende branşındaki şirketleri büyük bir satın alma gücüne sahiptir. Esnafımızın bundan faydalanmasını sağlıyoruz. Bununla birlikte oluşturduğumuz Seç Market’in kurumsal kimliği ülkemizin 81 ilinde ve birçok ilçesinde tanınan ve sevilen bir marka olarak yerini almıştır. Bu da esnafımıza avantaj sağlıyor. Ayrıca finansal destek, ödeme kolaylığı, lojistik desteği sağlıyoruz ve dijital altyapı sağlayarak esnafın dijitalleşmesine katkıda bulunuyoruz. Pazarlama faaliyetleri gerçekleştirerek esnafımızın sosyal medya, dijital medya ve televizyonda tanıtımını yapıyoruz. “Bu kültürel dönüşümü gerçekleştirirken alanında uzman ekibimizle esnafımıza operasyonel anlamda rehberlik ediyor, danışmanlık görevi üstlenerek onları modern mağazacılığa dönüştürmeye çalışıyoruz.”

“MAĞAZA EN AZ 50 METREKARE OLMALIDIR”

Sözlerine devam eden Sekmen, “Ülkemizde onbinlerce mahalle bakkalı, market ve benzeri esnaf işletmesi var. Bunların arasında bayimiz olmak isteyen herkese kapımız açık. Bunun da bazı temel kuralları var. Mağazanın en az 50 metrekare olması gerekiyor. 50 metrekarenin üzerinde mağazası olan esnaflarımızı bekliyoruz.” “Başvurursa kendisiyle görüşüyoruz. Bundan sonraki aşamada sözleşme kuralları var. Belli garantiler sağlanabilirse tüm esnafımızı dönüştürmeye hazırız. Esnafımız da isterse bu iş birliği gerçekleşebilir.” söz konusu.

“AYNI ZAMANDA ÜLKE EKONOMİSİNE KATKIDA BULUNUYORUZ”

Modern perakende ekosisteminin pek çok faydasının olduğunu söyleyen Sekmen, şöyle konuştu:

“Geleneksel olarak tek başına çalışan ve rekabet edemeyen esnafımızı modern bir ekosisteme dahil ettiğimizde hem tüketiciye uygun fiyat sunma hem de kaliteli ürünü en hızlı şekilde ulaştırma açısından birçok katkı sağlıyor. İstihdama katkı sağlıyor. Aynı zamanda ülke ekonomisine de katkıda bulunuyoruz. Mahalle esnafı bizim kültürümüzde çok önemli. Değerli. Bazen anahtar akşam okuldan eve gelen çocuğa emanet ediliyor. Modelimizin sosyal açıdan da etkisi olduğuna inanıyoruz. bu kültürü savunmak, mahalle esnafını geliştirmek ve rekabette güçlendirmek.

“KADIN GİRİŞİMCİLİĞİNİ DE ÇOK ÖNEMSİYORUZ”

Kadın girişimciliğine de büyük önem veriyoruz. Ülkemizde 2.600’ü aşkın Seç Market bayisinin yüzde 10’unu kadın işletmeciler oluşturuyor. “Kadınlarımızın bu departmanda güçlenmesine destek olmaya çalışıyoruz.”

“REKABETTE ÖNE ÇIKACAK UYGULAMALARIMIZI PAZAR BEKLENTİLERİNİ DİKKATE ALARAK OLUŞTURUYORUZ”

Her bayilik modelinin kendine has özelliklerinin bulunduğunu belirten Sekmen, “Her zaman farklı modeller görüyoruz. Ancak esnafa en çok fayda sağlayacak ve onları rekabette öne çıkaracak uygulamalarımızı piyasa beklentilerini dikkate alarak oluşturuyoruz. Herkes Kendi modellerinin sorumluluğunu üstlenirler. Rekabet iyi bir şeydir, insanlar ve şirketler rekabetçi fiyatlarla yaşarlar. Biz de kendi yolumuzda emin adımlarla ilerlemek istiyoruz” dedi.

haberderebucak.xyz

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu