Ekonomi

Sevgililer Günü e-ticaret sektörünü de sevindirdi

Sevgililer Günü kapsamında sevdiklerini sevindirmek isteyen tüketiciler, e-ticaret sektörüne de hareket kazandırdı.

Hediyelik eşya olarak online siteleri tercih eden tüketiciler, yapacakları alışverişlerle departmanın yıllık büyümesine katkı sağlayacak, sadece sevdiklerini değil e-ticaret segmentini de mutlu edecek.

Elektronik Ticaret İşletmecileri Derneği (ETİD) Başkanı Hakan Çevikoğlu, bölümde 14 Şubat Sevgililer Günü etkinliğinin bir süredir devam ettiğini belirterek, şunları söyledi:

“Genel olarak baktığımızda e-ticaret alanında geçen yıla göre yüzde 100’ün üzerinde bir artış var. Ocak ayı karşılaştırması olarak baktığımızda ise çok ciddi bir büyüme görüyoruz. Sevgililer Günü özelinde konuşacak olursak ortalama alışveriş sepetinin 1000-2 bin lira arasında olduğunu söyleyebiliriz.Online “Yanda kargo süreci olduğu için online alışveriş süreci biraz daha erken başlıyor. Sevgililer Günü, klasik kozmetik, takı, aksesuar ve tekstil ürünlerinin yanı sıra çocuklara da ikramların sunulduğu bir dönem haline geldi.”

“En fazla online alışveriş İstanbul, Ankara, İzmir, Bursa, Antalya ve Konya’da yapılıyor.”

Hakan Çevikoğlu, perakendeden ev dekorasyonuna, tüketici elektroniğinden giyime kadar geniş bir yelpazede tüketicilerin ikram refleksinin geliştiğini belirterek, uzun süredir aranan ürünlerin de bu dönemde fırsatlardan yararlanılarak satın alındığını söyledi. indirim kampanyaları.

Genel olarak internetten alışverişin en fazla olduğu illerin İstanbul, Ankara, İzmir, Bursa, Antalya ve Konya olduğunu kaydeden Çevikoğlu, “E-ticaret sektörü olarak Sevgililer Günü’nde 10 milyar liraya yakın alışveriş yapılacağını öngörüyoruz” dedi. ” dedi.

“Kişiye özel ürünlere talep arttı”

Promosyon Ürünleri Sanayicileri ve Satıcıları Derneği (PROMOTÜRK) Yönetim Kurulu Başkanı Mehmet Yücetürk de Sevgililer Günü döneminde kalp yastığı satışlarında ciddi bir artış yaşandığını belirterek, çiftlerin yeni ikramlar arayışına rağmen klasiklerden vazgeçemediklerini söyledi.

Son yıllarda teknolojik ve kişiye özel çalışmalara ilginin arttığını belirten Yücetürk, “Son yıllarda tüketiciler ürün üzerine fotoğraf, isim ve soyad basılarak hediye vermeyi tercih etmeye başladı. Kupalardan seramiğe, özel ajandalardan seramiğe kadar. Çikolataya, taşınabilir güç kaynaklarından şarj edilebilir hoparlörlere kadar çok çeşitli kişiselleştirilmiş ürünlere talep var.” dedi.

ortahaber.com.tr

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu
escort
istanbul escort
istanbul escort
istanbul escort
istanbul escort
istanbul escort
adalar escort
arnavutköy escort
ataşehir escort
avcılar escort
bağcılar escort
bahçelievler escort
bakırköy escort
başakşehir escort
bayrampaşa escort
beşiktaş escort
beykoz escort
beylikdüzü escort
beyoğlu escort
büyükçekmece escort
çatalca escort
çekmeköy escort
esenler escort
esenyurt escort
eyüp escort
fatih escort
gaziosmanpaşa escort
güngören escort
kadıköy escort
kağıthane escort
kartal escort
küçükçekmece escort
maltepe escort
pendik escort
sancaktepe escort
sarıyer escort
şile escort
silivri escort
şişli escort
sultanbeyli escort
sultangazi escort
tuzla escort
ümraniye escort
üsküdar escort
zeytinburnu escort
istanbul escort
betturkey
jojobet
deneme bonusu veren siteler